HTML

It's Warshow-time!

Sari sok különböző, részben ismeretlen okból kifolyólag fél évet Varsóban tölt. Hogy mivel...? Ha ott számomra kiderül majd, veletek itt tudatom :) http://www.youtube.com/watch?v=4ADh8Fs3YdU

Friss topikok

  • gaurxben: Miért szólnálak meg?! Csak látom, ill hallom magamban a gigakávé lötyögését, csobogását, amint a ... (2008.06.10. 21:53) Fíling LIVE :D
  • gaurxben: Jópofa írás! A vége nem is kellett volna így, talán inkább az 1,2,..n,n+1 pontokban elszórva. (2008.06.07. 08:57) Windsurfing trip!
  • gaurxben: miezacsend? (2008.05.22. 15:22) Majdnem felírtam a blogra, hogy...!
  • Sari: úgy érzem, maga gúnyolódik velem, Safranek! >;) (2008.05.07. 10:09) Köszönetnyilvánítás
  • gaurxben: Nekem egyből ez jutott eszembe, csak még köríteni is akartam valami filozófikusat elé, de felesleg... (2008.05.04. 11:27) Meellik az én háellem..?

Linkblog

2008.03.15. 20:03 Sari

Valahol jó, hogy itt vagyok - ...

Csütörtök este portugál-svéd vacsi Pedróéknál :) nem voltak kétségeim afelől, hogy ebből minimum egy közepesen jó házibuli kerekedik majd ki - ezen elvárásomban nem is kellett csalódnom, megérzéseim hajszálpontosnak bizonyultak.
Fél 9-es érkezésünkkor szerencsére nem csak a konyha volt tele emberekkel, hanem még a fazekak is: egyikben a szintén várható svéd húsgombóckák, nyami szószban, a másikban kísérőként Pedro tojásos-tonhalas-olivabogyós krumplija. Desszertnek meg vittem pár madárlátta TúróRudit :) Ott volt Michal is, tudjátok, az amcsik hiper-lelkes koordinátora, akivel mindig nagyon feldobott beszélgetéseket lehet folytatni arról, milyen elképesztően fantasztikus élmény az Erasmus - ezt most sem hagytam ki, hengulatfokozóként mindig kiváló. Miképpen a portugál vörösborok is.
Végül azért csak arra jutottunk 3 óra magasságában, hogy eltávozunk. Nekünk Márkkal, lévén egy irányba lakunk, az éjszakai buszozás előre sejthető hatalmas örömei jutottak - volna, ha nem vagyunk kishitűek, és hajlandóak vagyunk még 1 percet várni a megállóban. Ehelyett azonban a (K*VA HOSSZÚ!!!) most Poniatowskiego-n (de asszem, máskor is így hívják  ezt a hidat ;), sétálva húzott el mellettünk a vidám kis Ikarus... (a fényképgépet kivételesen otthon felejtettem, úgyhogy no buli-kép)
 
***

Ma megint voltam a parkban, hogy kicsit megmozgassam a szobai üldögéléstől elgémberedt testemet és lelkemet (hajjaj). A vágyott célt majdnem annyira sikerült megint elérni ezúton, mintha úsztam volna egy jót :) (Az majd hétfőn jön, asszem).
Pláne, hogy még egy lovardát is találtam!
Meg annyira jó látni, hogy az embereknek milyen fontos a természet közelsége, még ha ilyen "városi" módon is: nagyon sokan sétálgattak itt ma is, sok-sok kisgyerekkel (és rengeteg anyuci lehetett ma szabadnaos, mert többnyire apuval voltak :). Láttam egy nőt, aki kinyújtott karral állt egy bokor mellett, és a tenyeréből ettek a madarak. Egy mókus meg odajött hozzám, és nem várta meg, míg leguggolok, és esetleg adok neki valamit a kezemből: felmászott a nadrágom szárán! Legközelebb viszek is nekik diót, bár gondolom, nem éheznek...
Képek: picasaweb.google.hu/simon.sari/0315


***

Épp most hívott Patrick, hogy menjek Aniáékkal bulizni. Azt hiszem, inkább maradok... (Azért az nagyon jól esett, amikor hétfőn azt mondta, jó, hogy visszajöttem.)

10 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://warshowtime.blog.hu/api/trackback/id/tr20382403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maccar 2008.03.16. 02:14:06

Milyen sok élőlény fellelhető abban a parkban... A svéd húsgombócra gondolva hiányérzetem támadt, ezer éve nem ettem, azt hiszem sürgősen pótolnom kellene. :D

Éva 2008.03.17. 08:24:00

Na, elérkezett hát ez a blogcím is, alakul ez kérem szépen... ;)
Legközelebb meg tessék megkérni a mókust, hogy merevedjen meg pár percre, amíg lefényképezed nekünk! Esetleg győzd meg azzal, hogy felkerül az internetre! :)

Sari 2008.03.17. 08:32:05

Éva, azért figyelmedbe ajánlom Charlie munkásságát a post címének helyes értelmezését elősegítendő ;) (de a bíztatás jól jön) Na ez az, rengetegszer megpróbáltam lekapni a mókusokat, de egyszerűen túl gyorsak!!! (Ahogy láttam, a fotósok a kajáltatást vetik be - amíg rágcsál, nem ugrál:)

Éva 2008.03.17. 11:29:41

De ki az a Charlie? :)

maccar 2008.03.17. 15:27:56

A mókusos fotókra én is kíváncsi lennék, szóval ne hagyd magad, vess be minden jó cselt a cél érdekében, mondjuk előtte nézz meg pár részt a Kengyelfutó Gyalogkakukkból. :)

Charlie-nak melyik a legjobb száma?

gaurxben 2008.03.18. 14:14:26

A "hej ribizli, piros bicikli..." - még mint Generál.

maccar 2008.03.18. 16:32:01

Én a Nézz az ég felére voksolnék, vagy Tátraiéktól a New York.

Sari 2008.03.18. 17:24:21

gaurxben-nél a pont Charlie-ügyben :)
fura, nem nagyon ismerem a munkásságát a slágereken kívül. De van két dal, amelyek (különbözőségükben is hasonló okok miatt:) elképesztő erővel idéznek meg érzéseket, amik számomra fontosak: az egyik a "Skandináv éjszakák", a másik az "Ez az az álom" (nem tuti, h ez a címe)

Robika 2008.03.18. 21:11:48

egyre ritkulnak a postok... :| azért remélem, nem adod fel :)

amúgy az nem "hejj", hanem "sejj", ha kocsmás múltam jól téved :)

maccar 2008.03.18. 23:45:25

Én sem vagyok éppen C fan, viszont hozzád hasonlóan éppen az általam korábban említett a két szám érint meg. Tudtam, hogy nem kapok pontot... :D
süti beállítások módosítása