HTML

It's Warshow-time!

Sari sok különböző, részben ismeretlen okból kifolyólag fél évet Varsóban tölt. Hogy mivel...? Ha ott számomra kiderül majd, veletek itt tudatom :) http://www.youtube.com/watch?v=4ADh8Fs3YdU

Friss topikok

  • gaurxben: Miért szólnálak meg?! Csak látom, ill hallom magamban a gigakávé lötyögését, csobogását, amint a ... (2008.06.10. 21:53) Fíling LIVE :D
  • gaurxben: Jópofa írás! A vége nem is kellett volna így, talán inkább az 1,2,..n,n+1 pontokban elszórva. (2008.06.07. 08:57) Windsurfing trip!
  • gaurxben: miezacsend? (2008.05.22. 15:22) Majdnem felírtam a blogra, hogy...!
  • Sari: úgy érzem, maga gúnyolódik velem, Safranek! >;) (2008.05.07. 10:09) Köszönetnyilvánítás
  • gaurxben: Nekem egyből ez jutott eszembe, csak még köríteni is akartam valami filozófikusat elé, de felesleg... (2008.05.04. 11:27) Meellik az én háellem..?

Linkblog

2008.04.07. 10:59 Sari

Vasárnap: flow

hajnali órák: küzdök az ellen, hogy máris fel akarjak kelni - elvégre vasárnap van!! kellemes hangulatú álmok, amelyek most is, mint szinte minden nap, a Kedvessel való együttlét színhelyei.
8h: kelés van! azonnal rávetem magam a témára, ez a legbiztosabb módja az elhúzódó tökölés megelőzésének.
Vmikor a 2 között: MEGSZÜLETIK EGY (mondhatni A) TÉTELMONDAT!!!
10h: rájövök, hogy eddig elfelejtettem reggelizni. Sebaj, akkor már kihúzom azzal a kakaóval ebédig.
11:30: rohadt éhes vagyok!!! A mára tervezett menü spagetti. Feltuningolom az üveges szószt hagymán pirított sonkával és a magyar szalámi maradékával. Nomeg a csokiba mártott mazsola, amit az asztalról csenek. Nyami :)
Kora délután: kezdek kicsit kifulladni. De nem hagyom magam: főzök egy fini csokis KVt, és nyomom az ipart (eredményesen) tovább. Közben üdítő epizód a Márkkal folytatott beszélgetés emesen :)
ÉÉÉS elérem az 50 oldalas terjedelmet!!!
18h: most ezt a képet képzeljétek el: Sari ül a laptoppal az ölében, szemüveg, lófarok, "My boyfriend loves me!!!" feliratú haspóló (nagggyon komoooly:), kockás ing (az életmentő), tiritarka mintás férfi úszóshort, fodros női zokni, szivacspapucs. Koncentrációt tükröző ábrázat, kétszáznyolcvanhárom megnyitott dokumentum a monitoron. És ír. És ír.
18:30: teljesítményem színvonala meredeken esik: rájövök, hogy ha a mai nap hátralévő részét nem akarom veszni hagyni, ki kell szellőztetnem a fejem. Megpróbálok hát emberi lényhez némiképp hasonlóbb külsőt felvenni, és kisétálok az Újazdów-parkba (ami szintén itt van egy köpésre:). Mennyei! Ködfátyolos tavaszi este, pajkosan csípős idő, sok kisgyerekes nukleáris család :D, csodaszépen rendezett, ízléses kis park. Száguldozó gondolataim kissé megnyugszanak.
19:30: otthon megint, vacsi és fini tea mellé 'Miért éppen Alaszka?!' - legjobb!!! (nem tudom megállni, hogy itt hozzá ne tegyem: azért nem kicsit vicces, hogy pont jelenlegi élethelyzetemben cuppantam rá, nemigaz...?;)
HÉTFŐ hajnali 1-ig: képtelen vagyok abbahagyni!!! Egyszerűen annyira működik magától - na, csak még ezt a fejezetet átnézem, csak még ezt beleírom, csak még ezt átgondolom...
VÉGÜL megszületik az első vállalható verzió. El is küldöm gyorsan a konzulense(i:)mnek, hogy ez is meglegyen. Fáradt vagyok, mégis alig bírok elaludni...
Szóval, Lóci, igen! megérkezett! :)

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://warshowtime.blog.hu/api/trackback/id/tr35414867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kenéz 2008.04.08. 00:08:57

Baaazzz, te már 50 oldalt írtál?!
Taníts, mester!
(Most megint sokkal szarabbul érzm magam, mint eddig...) :((

Sari 2008.04.08. 08:53:24

Hát annál, mint 4 éve, én is biztos szarabbul Bár gondolom, ez nem vigasztal

Sari 2008.04.08. 08:54:48

hihetetlen, én ezen az oldalon mindig képtelen vagyok kommentelni...megint lehagyta nekem a felét :(

Éva 2008.04.14. 09:25:37

Na hogy állsz, megvan már a 150 oldal? :P

Róz 2008.04.17. 17:56:09

Sari, most bukkantam rá az irományaidra. ezentúl lelkes olvasója leszek, csak nehogy most hagyd abba!!!!!
és persze, ha épp úgy adódna a dolog, hogy eszerre, egyidőben, egypillanatban egyadottvárosban leszünk, akkor legurítunk egy sört.

Sari 2008.04.17. 18:34:20

Szia Róz!! de jó, hogy "látlak" :) nem hagyom végleg abba, csak kis szünet van, most az ELTÉnek blogolok... OK! :) Éva, nincs még 150, nem is lesz, én ezzel a 65-70-nel is nagyon elégedett leszek, ha már be lesz köttetve...már csak kb 3 napot kell kibírni :D
süti beállítások módosítása