HTML

It's Warshow-time!

Sari sok különböző, részben ismeretlen okból kifolyólag fél évet Varsóban tölt. Hogy mivel...? Ha ott számomra kiderül majd, veletek itt tudatom :) http://www.youtube.com/watch?v=4ADh8Fs3YdU

Friss topikok

  • gaurxben: Miért szólnálak meg?! Csak látom, ill hallom magamban a gigakávé lötyögését, csobogását, amint a ... (2008.06.10. 21:53) Fíling LIVE :D
  • gaurxben: Jópofa írás! A vége nem is kellett volna így, talán inkább az 1,2,..n,n+1 pontokban elszórva. (2008.06.07. 08:57) Windsurfing trip!
  • gaurxben: miezacsend? (2008.05.22. 15:22) Majdnem felírtam a blogra, hogy...!
  • Sari: úgy érzem, maga gúnyolódik velem, Safranek! >;) (2008.05.07. 10:09) Köszönetnyilvánítás
  • gaurxben: Nekem egyből ez jutott eszembe, csak még köríteni is akartam valami filozófikusat elé, de felesleg... (2008.05.04. 11:27) Meellik az én háellem..?

Linkblog

2008.05.13. 16:55 Sari

szupeRRR :) - NEWS!

Ismét igen kellemes események akadályoztak meg az utóbbi napok során a blogolásban: nálam járt ugyanis a várva várt magyar "delegáció" :) Számos kedves barátom kirobbanó lelkesedését ugyan csak néhányuk részéről követte tett, de én nekik is maradéktalanul örültem - úgyhogy a Kedvest végül Ákos, Márk és Timi társaságában láttam viszont (majd' egy hónap után!).
Velük együtt magam is egész új oldalairól ismertem meg a várost - jártunk például azon a bizonyos "középeurópalegnegyobb" piacán, amit nemsokára be fognak zárni a stadion felújítása miatt, ami körül terpeszkedik. Igazából nem volt egy nagy flash, szinte kizárólag ruhákat árulnak (jó, jó, azért fel tudnék vásárolni 1-2 standnyit, na :).
Meg voltunk ugratáson - és itt most nem arról beszélek, ami folyamatosan ment egymás közt. Dominika elvitt bennünket ugyanis a suburb-be, ahol is egy barátnője díjugrató versenyen vett részt. Mondjuk a környezet kicsit más volt, mint amire számítottam... de végülis poén volt bemászkálni az erdőn át a sárban a semmi közepén lévő lovardába, és sült kolbászt meg káposztát tolni sörrel - mindezt Timivel együtt körömcipőben és szoknyácskában :) szerencsére azért a nap végül csak kikecmergett a felhők közül, és a kockabálákon ülve megnéztünk 1-2 menet ugratást, meg egy kedves kis estélyiruhás-lovas mókázást.
Hú, és a könyvtár! Ez volt a legnagyobb meglepi nekem: az egy dolog, amit eddig láttam belőle, hogy fém meg üveg meg bowlingozni lehet alatta, meg szép kertje van - de ez mind semmi ahhoz képest, hogy mi minden van a tetején! Hatalmas, zegzugos botanikus kert (pl. mini-orgonával!), és az üvegtetők felett átívelő fémrács hidak, futónövény-kupola, és tökjó kilátás a városra. Nagyon poén - ha egyszer Varsóban jártok, ezt ne hagyjátok ki!
Valamint kiderült, hogy érdemes a Zywiec-hez ragaszkodni: a Park Saski sarkánál ugyanis eme remek ser logójával ellátott napernyők vonzottak minket egy pihire, ezúton megtaláltuk továbbá a város (egyik?) legjobb kebabozóját. Nyamm.
Természetesen a Palac Kultury-ról körbenézegetés, meg az óvárosi vizit kötelező jellegű turista-köreit is letudtuk. Hm, meg a zsidó negyed...;D
Amúgy a lényeg, hogy három nagyon tartalmas és szórakoztató napot (meg rengeteg sört) töltöttünk együtt. Azt is hozzá kell tennem, hogy sajnos úgy tűnik, elszoktam a Cirmos utcai duó embertpróbáló kommunikációs stílusától...<:) emiatt néha kissé nyűgös voltam. Mindenesetre a 3. nap végére már belejöttem egy kicsit: már azon csodálkoztam, ha sikerült egyben elmondanom egy mondatot :)
A fényképezést kivételesen másokra bíztam, így a webalbumot majd lopott képekkel fogom feltölteni e jeles eseményről. Márk már rendelkezésemre is bocsátotta a dokumentációt, egyelőre főleg az ő képeit láthatjátok a picasaweb.google.hu/simon.sari/PNkSd címen.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://warshowtime.blog.hu/api/trackback/id/tr5466674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása