HTML

It's Warshow-time!

Sari sok különböző, részben ismeretlen okból kifolyólag fél évet Varsóban tölt. Hogy mivel...? Ha ott számomra kiderül majd, veletek itt tudatom :) http://www.youtube.com/watch?v=4ADh8Fs3YdU

Friss topikok

  • gaurxben: Miért szólnálak meg?! Csak látom, ill hallom magamban a gigakávé lötyögését, csobogását, amint a ... (2008.06.10. 21:53) Fíling LIVE :D
  • gaurxben: Jópofa írás! A vége nem is kellett volna így, talán inkább az 1,2,..n,n+1 pontokban elszórva. (2008.06.07. 08:57) Windsurfing trip!
  • gaurxben: miezacsend? (2008.05.22. 15:22) Majdnem felírtam a blogra, hogy...!
  • Sari: úgy érzem, maga gúnyolódik velem, Safranek! >;) (2008.05.07. 10:09) Köszönetnyilvánítás
  • gaurxben: Nekem egyből ez jutott eszembe, csak még köríteni is akartam valami filozófikusat elé, de felesleg... (2008.05.04. 11:27) Meellik az én háellem..?

Linkblog

2008.03.09. 19:13 Sari

"Balatonátúszás"

Állok a parton. Az egyik "lelki kezem" legyint: ugyan, csak 2 óra, csak 5 km, kellemes úszkálás, büszke kebeldagadás... a másik tördelné magát, ha ugyan nem lenne egyedül: persze-persze, de azt a 2 órát percről percre végig kell úszni, olykor küzdeni, látod te egyáltalán, milyen k*va messze van a másik part?!
A felspannoltság maszkolja az aggodalmakat. A kezek végül úszni kezdenek, elégedettem nyújtózik ki a testem a végtelennek tűnő, simogató vízben. Elememben érzem itt magam - része valami nagyobbnak, mégis furcsán egyedül. Végülis, ki más tenné meg mindezt, ha nem magam...?
Eleinte még kicsit zaklatott vagyok: vissza kell fognom magam, hogy ne égessem el minden erőmet már a legelején, igazgatni kell az úszószemüveget, hogy tökéletesen betöltse feladatát. Nézgelődöm körbe, a többiek hogysmint haladnak - van, aki gyorsban, van, aki sapkás fejjel, van, aki vastagon bekrémezve. Mindenki másképp csinálja, ugye.
Aztán lassan megnyugszom, elkezdek csak magamra és az engem körbeölelő zöld mindenségre figyelni. Ráállok egy egyenletes tempóra, élvezem, ahogy szabályos ritmusban csobban a víz, ahogy kis hangot adok minden levegő-kieresztésnél.
Olykor, ha már kezdenek belefáradni az izmaim a monoton mozgásba, átváltok gyorsba, netán háton evezek egy kicsit. Néha nézegetem a vitorlásokat. Egy idő után úgy érzem, megszűnt az idő, egy nagy végtelen víz az is, mint az, amiben éppen létezem.
Máskor meg azért várom már, hogy elérjem a következő bólyát, és tudhassam, hogy egyre kevesebb van hátra...
A vége felé már türelmetlen vagyok. LEGYEN MÁR VÉGE!!! Minden karcsapás egyre nagyobb erőfeszítés, és én gyorsabb akarok lenni még, csak egy kicsit... iszonyatosan lassan közeledik a part. Aztán látom az első úszókat, akik már letették a lábukat a homokra. De nem, én nem, az utolsó pillanatig úszom! Végül én is fékezek, széttárva a karomat, és leengedem a talpaimat a selymes aljra. Furcsa érzés járásra szoktatni újból a lábaimat.
Szinte szaladok. Felugrálok a lépcsőn, ki a partra.
Megcsináltam. Átértem.

***

Nézegessétek szépen a picasát is, raktam fel újabb képeket
1. egy kis vegyesfelvágott: picasaweb.google.hu/simon.sari/0306
2. a felhők fölött ragyog a nap picasaweb.google.hu/simon.sari/0309

22 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://warshowtime.blog.hu/api/trackback/id/tr77372955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dpb 2008.03.09. 20:29:42

Mi augusztusban a Velencei-tavat úsztuk át hárman, de nem szervezett úszás keretében, hanem fakultatívan. Lehet, hülyeség volt, töténhetett volna akármi, de visszagondolva egy jó kaland csak.
Idén már Balaton, de természetesen hivatalos átúszáskor.

maccar 2008.03.09. 20:33:41

Kedves Sári,

Mikor történt meg a nagy átúszás? Feltételezem, hogy nem a napokban zajlott le. :D "Gyúrtál" rá előtte? Minden esetre le a kalappal előtted. :)

Sari 2008.03.09. 20:39:48

már háromszor megtörtént, és "direktben" nem gyúrtam rá (huszon-x év balatoni nyarai eléggé felkészítettek)
de persze itt mindez csak metafora...

TD 2008.03.09. 21:06:14

Aki két óra alatt átússza a tavat, az elég jól úszik, azaz feleslegesen idegeskedik előtte. Ha ezt elfogadjuk, akkor a fenti írás hitele vész, veszett el. Nekem legalább három és fél órát tart, de sosem aggódom.

pocak 2008.03.09. 21:16:48

Nekem idén 2 óra 52 perc volt, az eddigi legjobb 2 óra 14. És én is írtam róla még azon frissibe'.
hairdryerblues.blogspot.com/2007/07/nyc.html

maccar 2008.03.09. 21:51:50

Mi volt az oka, hogy belevágtál az átúszásba? Teljesen egyedül csináltad végig, vagyis haverok sem voltak körülötted?

Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2008.03.09. 21:59:34

TD, korrekt, ugyanezt akartam írni. Aki két óra alatt lenyomja, az határozottan a jobbak között van (nagyjából a top 10%-ában az indulóknak). Ezt tekintve a fenti írás egyszerűen értelmetlen.

kúrórudi 2008.03.09. 22:02:08

Én eddig 5-ször úsztam át, a lejobb 1:55 (volt még két 2 órán belüli), ekkor még edzésben voltam. Na nem úszűsilag, mert sosem úszom. Csak melleben tudok és nem sose járok úszni, csak időnként öblöt meg Balatont. De a 2 óra alattiak idejében futottam rendszeresen. Azóta eltelt 6-8 év. Tavaly kihagytam, de tavaly előtt totális edzetlenségben (már futni se járok sajnos) 2:15 körül azért még leküldtem. Igaz, rohadtul elfáradtam utána.

kúrórudi 2008.03.09. 22:03:38

2 órán belüli idővel valóban az első 10%-ban vagy általában.

blacklord 2008.03.09. 22:12:32

Nekem átúszásból van egy 3:14 meg egy 2:40, meg háttérnek egy szörféletmentő vizsgám GB-ből (SLSA, kvázi Baywatch, csak smink és ugráló mellizmok nélkül). Egy szó mint száz, nekem is fura, hogy egy ennyire jó úszónak így meggyűljön a baja az elemekkel... Persze az is lehet, hogy iszonyatosan jó testalkata van hozzá, nem tudom (az enyém borzasztó, a lábaim merülnek, mint a téglák). Bárhogy is legyen, forza átúszók!

gaurxben 2008.03.09. 22:43:21

Mellesleg az index.hu blogok ajánlójában a warshowtime.blog.hu volt az imént. Még éppen le tudtam menteni a képet.

Harlequin 2008.03.09. 23:27:51

milyen furcsa ha valaki ezt teljesen kivülállóként olvassa... milyen más értelme van... hm
most ússz mint hal a vízben. Jó majd lesz újra a parton találkozni

Robika 2008.03.10. 02:41:36

látod Hugi, sztárolnak-e? :) lubickolj :)

egyébként mindenféle aktualitástól függetlenül, csak az utolsó pontról jutott eszembe, ha valaki elég fiatal (vagy öreg) hozzá, talán emlékszik a 193. cellára: "a felhők fölött feljön a nap, a forradalmakért szóljon a dal"

valaha ilyen is volt, a rím kicsit sántít, de még mindig jobb, mint a pesti monopólia :)

ui. jelentem a tanácsot megfogadtam, jól sült el, pozíció erősítés :)

Évike 2008.03.10. 09:17:52

Vicces, hogy pont ilyen "populáris" témánál tettek ki a főoldalra és ennyien hozzászóltak... Mi drukkolunk neked Sari, hogy ezt az "átúszást" is hasonlóképp éld meg, és ha egyszer átjutottál, úgy várd majd a visszatérést, mint a jövő évi Balatonátúszást!

Annamanna 2008.03.10. 16:55:56

na az indexnek és az ismeretlenül beleszólóknak köszönhetően jól félrement az allegória

az átúszásról: bár utálok úszni, a Balatonhoz is csak derékig érek:P de tudom, miről beszélsz... és akkor most hadd nyugtassalak meg, bár nehéz volt megcsinálni, és örültem, mikor vége lett, most jutottam odáig, hogy visszavágyom :) a vízbe is :P

P.Mark 2008.03.10. 21:10:12

Jó jegyzet, bár asszem a végén jobban fogom érteni (most az "elkezdek csak magamra és az engem körbeölelő zöld mindenségre figyelni"-nél tartok).

maccar 2008.03.11. 11:39:51

Gondolom 2 óra alatt olyan lehet leúszni a Balatont, mint mondjuk 25 perc alatt lefutni a margitszigeti kört.

Hol vagy kedves Sári? :)

Évike 2008.03.11. 11:47:33

Kedves maccar!

Ha jót akarsz magadnak, gyorsan elfelejted a "Sári"-t, nekünk csak egy Sarink van odakint, mégpedig, ahogy az a címből és a bevezetőből kisejlik - Varsóban.

Sari 2008.03.11. 15:03:09

kedves Sári utál futni, úgyhogy nem tudja, milyen 25 perc alatt letolni a Margitsziget :)
take it easy, Éva! én már eljutottam odáig, hogy szórakoztat a szitu :D

maccar 2008.03.11. 20:47:22

Mindenek előtt pardon a Sáriért, ezek szerint Sari a helyes megnevezés. Ez így ebben a formában mit takar? :) A szigetkör teljesítése van olyan jó móka, gondolom, mint a Balaton átúszás, persze ez utóbbi azért vagányabb, de nekem még nem volt alkalmam rá. Áruld el légyszi, hogy mi a szórakoztató ebben a szituban?

Évike
Szerencsémre az olvasással még nem állok hadilábon.

Sari 2008.03.11. 22:10:36

maccar, a szituban az a szórakoztató, hogy én még nem jelentem meg a gondolataimmal nagy internetes nyilvánosság előtt, ezért érdekes megtapasztalni, hogy ez milyen eseményekhez vezethet... eljutni meg azért kellett eddig, mert először idegesített, hogy miért nem úgy érti mindenki a bejegyzést, ahogy én szántam :)

maccar 2008.03.11. 23:21:59

Értelek. :) És milyen érzés megosztani a gondolataidat, és az élményeidet? Vagyis milyenek a tapasztaid, negatív, vagy pozitívak? Én ez idáig csak véleményt formáltam, és azt hiszem maradok is ezen az oldalon egyelőre. :D Ha nagyon off-ok a kérdéseim, írhatsz az emailemre is, már ha van kedved. (vipmail.hu)
süti beállítások módosítása