HTML

It's Warshow-time!

Sari sok különböző, részben ismeretlen okból kifolyólag fél évet Varsóban tölt. Hogy mivel...? Ha ott számomra kiderül majd, veletek itt tudatom :) http://www.youtube.com/watch?v=4ADh8Fs3YdU

Friss topikok

  • gaurxben: Miért szólnálak meg?! Csak látom, ill hallom magamban a gigakávé lötyögését, csobogását, amint a ... (2008.06.10. 21:53) Fíling LIVE :D
  • gaurxben: Jópofa írás! A vége nem is kellett volna így, talán inkább az 1,2,..n,n+1 pontokban elszórva. (2008.06.07. 08:57) Windsurfing trip!
  • gaurxben: miezacsend? (2008.05.22. 15:22) Majdnem felírtam a blogra, hogy...!
  • Sari: úgy érzem, maga gúnyolódik velem, Safranek! >;) (2008.05.07. 10:09) Köszönetnyilvánítás
  • gaurxben: Nekem egyből ez jutott eszembe, csak még köríteni is akartam valami filozófikusat elé, de felesleg... (2008.05.04. 11:27) Meellik az én háellem..?

Linkblog

2008.02.24. 09:05 Sari

A Dallasz meg nem vót

...akarom mondani, tegnapról nincsenek képek. Egy árva darab se!
Ugyanis napközben pihenőnepom volt :) délig aludtam, muszáj volt, mert már elkezdtek látszani a szemem alatt a karikák, és ezt már azért mégsem engedhetem meg magamnak! :P
Kint tombolt a szél, én meg csak kuckóztam. És mivel semmi kedvem nem volt az esti bulihoz, viszont a többiekkel szívesen találkoztam volna, hipp-hopp összetrombitáltam egy vacsit abba a Sphinxbe, amiről már láttatok fotókat. (Ez már csak azért is praktikus volt, mert nem nagyon van kedvem bármit is enni, pláne főzni csak úgy magamnak...)
Szóval, végül csak 3an lettünk (Patrick, Pedro&jómagam - éérted, már csak +1 pasi hiányzott a kedvenc összetételemhez ;), nagyon kellemesen megvacsiztunk együtt. Én valami gombás resztelt máj-szerűséget ettem a szokásos salikkal&sült krumplial, issteni fini volt (www.sphinx.pl/community/meals.php)- na jó, OK, érdemes kivárni, amíg az ember tényleg éhes :) A végére befutott Marika is, Pedro mentora, és együtt csatlakoztunk a töbiekhez, akik a tegnapelőtti vízipipás helytől nem messze ültek be egy pubba. Örültem, hogy ott találtam Márkot is, jó, hogy így bevonódik a társaságba! Meg nem mellesleg nagyon jó, hogy élőben beszélek valakivel magyarul (hey, OK, azért a skype is egy jó dolog ;)!
A hely egyébként nagyon tetszett: kicsi helyiség a pinyóban, vörösre festett falak&plafon, diszkógömb forog, úgyhogy pia nélkül is kész a beszédült, kellemes állapot :D
Kis beszélge&söröcske után távoztunk a sofőrömmel (természetesen megint hazafuvarozott), akinek tartottam egy rögtönzött puszi-tanfolyamot. Hőbörgést abba lehet hagyni ;) csupán arról van szó ugyanis, hogy a lengyeleknél egy db baráti puszit adnak, méghozzá egymás jobb orcájára. Nálunk meg ugye kettőt szokás, ráadásul bal oldalon kezdjük szerintem általában (nem is beszélve a középiskolás 3-4-stb puszilkodásról). Úgyhogy most tisztáztuk ezen kulturális különbségeket :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://warshowtime.blog.hu/api/trackback/id/tr65352156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása