HTML

It's Warshow-time!

Sari sok különböző, részben ismeretlen okból kifolyólag fél évet Varsóban tölt. Hogy mivel...? Ha ott számomra kiderül majd, veletek itt tudatom :) http://www.youtube.com/watch?v=4ADh8Fs3YdU

Friss topikok

  • gaurxben: Miért szólnálak meg?! Csak látom, ill hallom magamban a gigakávé lötyögését, csobogását, amint a ... (2008.06.10. 21:53) Fíling LIVE :D
  • gaurxben: Jópofa írás! A vége nem is kellett volna így, talán inkább az 1,2,..n,n+1 pontokban elszórva. (2008.06.07. 08:57) Windsurfing trip!
  • gaurxben: miezacsend? (2008.05.22. 15:22) Majdnem felírtam a blogra, hogy...!
  • Sari: úgy érzem, maga gúnyolódik velem, Safranek! >;) (2008.05.07. 10:09) Köszönetnyilvánítás
  • gaurxben: Nekem egyből ez jutott eszembe, csak még köríteni is akartam valami filozófikusat elé, de felesleg... (2008.05.04. 11:27) Meellik az én háellem..?

Linkblog

2008.02.17. 22:15 Sari

Mój dom to moja twierdza

...az én házam az én váram - megvan a szobám :)
(kijavítottam a címet Chris segítségével - a szerk)
Nem is gondoltam volna, hogy ilyen sokat jelent az, ha megvan az a hely, amire azt mondhatom majd, hogy "megyek haza"... még akkor is, ha azért messze van attól az érzéstől, amit az OTTHON amúgy nekem jelent.
Szóval beköltöztem az "Adam's family"-hez, ahogy magamban becézem - nem kell aggódni, ez simán a főbérlőm keresztnevéből adódik ;) A family pedig Chrisre, Adam barátjára vonatkozik.
Azért ez a nap is nagyon fárasztó volt (hogy kicsit visszakanyarodjunk), a legjobban az merít ki, hogy folyamatosan angolul kell beszélni. Az persze tök jó, hogy Patrickkal mindenféléről jól el tudunk beszélgetni. Ma délben jött értem a hotelhoz, miután reggeltől jól kineteztem magam (menetrend, bankautomaták, térképek...), és elfurikáztunk a belvárosba szétnézni egy kicsit. Sajna nagyon cudar idő volt, nem igazán sétálgatni való, úgyh csak a leginkább turistaként-kötelező helyeket néztük meg - amiket már ismerősként köszöntöttem, és ez jó! Pl. felmentünk a városfalra, ami az ún. Óvárost elválasztja az Újtól, és ahol már egyszer üldögéltem gyrost eszegetve :) Bár mindent meg tudnék jegyezni abból, amit Patrick mesél a városról, és hogy merre járunk..!
Csak délután tudtuk megkezdeni a lakásnéző körutat, mégpedig Adaméknál. Tetszett elsőre is a kis lak, de azért meg akartam nézni a többit is, hátha... végül a Prága-negyedben lévőt meg se néztük, mert gyanúsan olcsó volt (300 zl), meg az különben sem túl jó környék állítólag (na ja, a suli is ott van ;). A másik pedig tényleg a központ kellős közepén volt, és annak ellenére - vagy pont azért? -, hogy kevésbé volt barátságos mind a szoba, mind a főbérlő, nagyon tetszett! Tágasabb volt, és milyen izgi már egy lüktető nagyváros szívében lakni?! DE nem akartam rákölteni a teljes ösztöndíjamat, úgyhogy jó sok, Patrick által szorgalmazott és odaadóan végigasszisztált hezitálás után végül úgy döntöttem, megyek a srácokhoz...
Úgyhogy itt vagyok a Chopin-emlékmű tőszomszédságában egy pirinyó, de lakályos kis kuckóban, van nagy szekrényem, nagy ágyam, és sok netem :) Meg azt hiszem, mindjárt lesz egy söröm is :)
Sajnos, egyelőre nem nagyon vagyok rászorulva, hogy lengyelül beszéljek - mindent meg tudok oldani angolul, emit meg mégsem, arra van segítségem... majd azért igyekszem az alap-dolgokat nem elkényelmeskedni az angollal, hanem helyinek álcázni magam :)
Kíváncsi leszek azért, hogy milyenek lesznek a mindennapok egy meleg párral!
(A sörözés jó volt)
Képek:
picasaweb.google.hu/simon.sari/Dzien2

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://warshowtime.blog.hu/api/trackback/id/tr10343410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Évike 2008.02.18. 10:48:03

Szia Nagylány!

Remélem ez a nagy közlési kedv a továbbiakban sem lankad, mert így aztán mindenféle kíváncsiságunk ki van elégítve, főleg a fényképekkel!
Örülök, hogy ilyen hamar találtál lakot, főleg, hogy ilyen lakótársakkal, majd részletes beszámolót kérünk az együttélésről! :)
Pusz!

Ui.: Remélem tetszik a könyv! Láttam az egyik képen! :)

Robika 2008.02.18. 11:42:51

nekem azért nem _mindenféle_, de nem példálóznék így széles e publikum előtt :D
süti beállítások módosítása